Na doručovanie vašich objednávok využívame externé spoločnosti. Všetky kuriérske spoločnosti, s ktorými spolupracujeme, boli opakovane preverené, a napriek tomu sa za určitých okolností môže stať, že vaša objednávka nebude doručená vo vopred dohodnutom termíne.
Ak dôjde k oneskoreniu vašej objednávky, postupujte nasledovne:
- ste od nás dostali všetky informácie o zásielke na e-mail - skontrolujte číslo nákladného listu a kuriérsku spoločnosť, ktorá ju doručí.
- skontrolovať, kde sa vaša zásielka nachádza v elektronickom systéme kuriéra pomocou odkazu, ktorý sme vám poslali v e-maile.
- ak kuriérska spoločnosť stratila zásielku, okamžite nás informujte, aby sme vám mohli poslať nový výrobok.
- ak u kuriéra nenájdete informácie o svojej zásielke, okamžite nás kontaktujte na čísle 0888 0 66662