Percento reklamácií z dôvodu závad je u nás veľmi nízke, ale je dobré vedieť, že nájdeme riešenie všetkých vzniknutých prípadov bezodkladne, aby sme vám mohli zaručiť maximálnu spokojnosť. Je plne v našom záujme nájsť čo najrýchlejšie riešenie vašej reklamácie, preto sa nemusíte obávať, že by ste museli čakať dlhšie, ako je nevyhnutné. Prípady zvyčajne riešime v priebehu niekoľkých dní.
Všetci registrovaní zákazníci si môžu uplatniť nárok na oslobodenie od platenia osobitne prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu.
Ak sa rozhodnete zrušiť objednávku, pošlite ju na adresu:
Monna International, Sofia, 15 Geo Milev St
spolu s vyplneným formulárom, ktorý nájdete klopať
Zrušenie môžete vykonať aj priamo v našej kancelárii. V prípade, že formulár vyplníte bez pomoci našich zamestnancov, nezabudnite uviesť, v čom vidíte vadu tovaru alebo ako sa vada prejavuje, ako aj možný spôsob riešenia reklamácie.
Zákazníci, ktorí sa u nás už zaregistrovali, majú možnosť požiadať o vrátenie tovaru prostredníctvom svojho účtu. V časti "OBJEDNÁVKY" si môžete vybrať výrobky, ktoré chcete vrátiť, a poslať nám ich späť kuriérom. Stav vrátenia môžete sledovať aj vo svojom účte.
O priebehu vybavovania vašej reklamácie, najmä o jej prijatí, spracovaní alebo zamietnutí, vás budeme písomne informovať e-mailom alebo textovou správou. V prípade potreby vás budeme kontaktovať aj telefonicky.
O vašej žiadosti rozhodneme vo veľmi krátkom čase. Správne uzavretie akejkoľvek reklamácie vrátane odstránenia závady nebude trvať dlhšie ako 30 dní. V opačnom prípade máte právo požadovať úplné zrušenie objednávky. Aby sme mohli túto lehotu dodržať čo najpresnejšie, potrebujeme aj vašu aktívnu spoluprácu.
Spoločnosť Monna International nesie právnu zodpovednosť za akékoľvek chyby, ktoré sa na výrobkoch objavia v čase dodania a/alebo počas 24 mesiacov. Je dôležité vedieť, že nenesieme zodpovednosť, ak sa chyby vyskytnú v dôsledku nesprávneho používania. V prípade výrobkov, ktoré už boli použité, nezodpovedáme za vady zodpovedajúce stupňu používania alebo opotrebenia použitého tovaru.
Je dôležité vedieť, že zvýšená citlivosť alebo alergická reakcia sa sama osebe nemôže považovať za chybu. Zistenie nedostatkov pri darčekoch alebo iných bezplatných službách, ktoré sú doplnkom k vašim službám, nemožno považovať za vadu. Fotografie výrobkov v našom e-shope slúžia len na ilustračné účely a nepredstavujú záväzný opis tovaru.
V prípade vady tovaru sa môžeme spoločne dohodnúť na kompenzácii vo forme poukážky.
Okrem toho máte právo na odstránenie závady opätovným dodaním alebo opravou.
Ak je takéto odstránenie chyby pre nás nemožné alebo neopodstatnené, máte právo požadovať zľavu z kúpnej ceny. V takom prípade si tovar ponecháte a my vám vrátime časť kúpnej ceny.
Ak ide o podstatnú vadu, môžete tiež odstúpiť od kúpnej zmluvy. V takom prípade nám pošlite tovar späť a my vám vrátime plnú cenu výrobku.